Ons team – Sven
Toen mij vroeger werd gevraagd wat ik wilde worden op de basisschool schreef ik in tegenstelling tot al mijn andere klasgenoten dat ik kinderpsychiater wilde worden. Als ADHD’er merkte ik echter dat deze hele lange weg afleggen in het vastgeroeste ouderwetse schoolsysteem niets voor mij was. Na 4 jaar gymnasium besloot ik dat ik veel beter kon gaan werken. Tijdens het fulltime werken heb ik meerdere opleidingen en cursussen afgerond waaronder mijn personal trainer-papieren en cum laude mijn HBO+ medische basiskennis afgerond. Inmiddels ben ik druk bezig met een HBO+ psychosociale basiskennis.
In 2021 zijn wij begonnen met Sterk in Stilte. Het idee hierachter: een multidisciplinair team creëren waarmee we een zo breed mogelijke kijk hebben op de zorg. Ook ben ik volledig overtuigd van onze werkwijze waarmee wij werken volgens het biopsychosociale model.

